Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

marți, aprilie 06, 2010

Natalie Weber - pentru unii mumă, pentru alţii ciumă




Are doar 21 de ani , dar este la fel de sexy precum verişoara ei, celebra Adabel Guerrero, pe ale cărei urme calcă apăsat, cu mare
încredere. Iar luna mai a acestui an i-a adus un nou pictorial „fierbinte”, de această dată în revista Hombre

În materialul cu pricina, intitulat „Un Infierno”, Natalie Weber apare în chip de diavoliţă. Una însă cu suflet de copil inocent. Sau poate invers! „Îmi place s-o fac pe fetiţa nepricepută. Tot timpul a dat rezultatele scontate”, explică seducătoarea argentiniancă în paginile publicaţiei citate.

Nu vă lăsaţi însă păcăliţi de figura angelică a Nataliei! „Fetiţa nepricepută” are coarne şi coadă de drac. Cu o sinceritate care ascunde multe păcate, tânăra recunoaşte fără nicio jenă că practică sexului oral. Cu o singură condiţie: „Doar din dragoste, dacă îmi iubesc partenerul. Nu voi spune că nu am făcut-o niciodată, aşa cum mint majoritatea femeilor. E simplu! Este o plăcere pe care o ofer partenerului meu. Trebuie însă să îmi demonstreze că o merită înainte”.

Mai mult, Natalia mărturiseşte că, pentru ea, dragostea primează. Nu a făcut şi nu ar face niciodată sex cu un bărbat pe care nu-l iubeşte. „Dacă nu e o relaţie serioasă, nu mă bag! Dacă vine la mine cineva şi îmi spune să o facem, îl trimit la origini”, explică tânăra. Iubitul ei, însă, are parte de tratament „all included”! „Mă dăruiesc total persoanei pe care o iubesc. Şi normal, şi oral şi anal!”, continuă verişoara frumoasei Adabel Guerero. Cu toate acestea, există o mică problemă. „Momentan, nu am prieten!”, se plânge argentinianca. Ei bine, cu siguranţă acest interviu va îngroşa considerabil rândul pretentenţilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.