Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

luni, iulie 20, 2009

Ion Nuică era, cunoscut la Chişinău ca având două amante, ambele angajate ale Consulatului – Cristina Ursol – Mihaela Bulbucel



Mihaela Bulbucel e cam de varsta fiicei nabadaiosului diplomat Tanara se comporta ca o adevarata matroana fata de ceilalti angajati si nimeni nu avea voie sa sufle inaintea ei.

Mai trist e insa ca fiica lui Nuica are nunta in luna octombrie. Relatiile erotice dintre cei doi erau ceva mai vechi. “Nielu” inchiriase o camera de hotel special pentru pauza de pranz. Doamna Nuica lucra tot la Consulat, unde Mihaela Bulbucel era la ghiseu.

Cine este femeia care “l-a aranjat” pe consulul Nuica?




Scandalul in urma caruia consulul Romaniei la Chisinau a fost nevoit sa-si dea demisia este inca departe de a fi lamurit. Ioan Nuica a fost filmat cu camera ascunsa in timp ce facea sex cu o persoana care ar fi angajata a consulatului si ar fi lucrat la unul dintre ghiseele misiunii diplomatice a Romaniei. Desi era fost ofiter al Serviciului de Informatii Externe, avea experienta in diplomatie (lucrase inainte ca diplomat in Iran si Israel), Nuica a cazut totusi foarte usor in capcana intinsa. Femeia care apare in inregistrarea video se numeste Cristina Ursol

Aceasta ar fi avut de cateva luni o relatie cu consulul si obisnuiau sa se intalneasca intr-un apartament inchiriat chiar vizavi de sediul consulatului. Ursol nu era singura angajata care ii intrase in gratii lui Nuica. si Mihaela Bulbucel, o alta angajata a consulatului, reusise acest lucru.


Dupa aparitia filmului pe internet, Cristina Ursol a fost foarte greu de gasit. si-a schimbat de cateva ori numarul de telefon si a incercat sa-si stearga orice urma a trecutului ei, inclusiv profilul cu fotografii postat pe un site de socializare rusesc – VEDETI AICI ADRESA SITE-ULUI
Кристины Урсол – Cristina Ursol
http://contact.meta.ua/users/kristina-ursol-295722/

Данные отсутствуют

Nu este disponibil

“Хотите посмотреть анкету, подружиться или написать личное сообщение Кристине Урсол войдите под своим логином или зарегистрируйтесь.

Добро пожаловать на личную страницу Кристины Урсол
Хотите посмотреть анкету, подружиться или написать личное сообщение Кристине Урсол войдите под своим логином или зарегистрируйтесь.

Traducere:

Bine ati venit la pagina personala al Cristinei Ursol
Vrei sa vezi profilul meu, a face prieteni, sau a scrie un mesaj personal pentru Cristina Ursol autentifică-te sau înregistrează.”

Tanara provine dintr-o familie destul de instarita ce locuieste in Causeni, orasel din sudul Moldovei. Pana acum doi ani a avut o relatie cu fiul primarului din localitatea natala, relatie care ar fi luat sfarsit in urma zvonurilor ca fata danseaza prin cluburile de noapte din Chisinau. Ba, mai mult, se pare ca la ultimul loc de munca ar fi fost concediata tot pentru comportament indecent. Cu toate acestea, fata si-a gasit destul de repede o slujba la misiunea diplomatica a Romaniei.

Mama fetei, Tatiana Ursol, este patroana unei sali de fitness din Causeni.
Am vrut sa aflam mai multe informatii de la fostul prieten al Cristinei, dar acesta era plecat in Ucraina. Tatal acestuia, Anatolie Zaremba, ne-a declarat ca “intr-adevar a fost o relatie intre cei doi, dar doar asa, de prietenie, inca de cand fata era in liceu. Ei nu mai sunt impreuna insa de doi ani”.
MAE nu mai vrea cetateni moldoveni la ambasada de la Chisinau

Am incercat sa obtinem mai multe lamuriri despre situatia in care se afla in prezent consulatul de la Chisinau de la Alexandru Muresan, seful misiunii diplomatice din Moldova, desemnat dupa expulzarea ambasadorului Filip Teodorescu. Muresan nu a vrut insa sa discute cu noi, desi vinerea trecuta ne-a promis o intrevedere de cateva minute. In schimb, ministrul de Externe, Cristian Diaconescu, ne-a declarat ca incearca sa rezolve problemele de la Chisinau intr-un timp cat mai scurt. “stiu ce se intampla acolo. E rusinos! Vom reorganiza total consulatul. Nu stiu daca a fost pus inca in aplicare, dar am dat un ordin ca toate persoanele care au cetatenie moldoveneasca sa fie inlocuite cu romani de la Bucuresti. Vom trimite si un alt consul cat de curand posibil”, a declarat Diaconescu. Ministrul de Externe a dat astfel de inteles ca tanara basarabeanca este suspectata ca ar fi creat o bresa in sistemul de securitate al ambasadei si masurile luate au scopul de a evita pe viitor astfel de situatii.



In Republica Moldova se afla in acest moment cateva sute de mii de basarabeni care au cetatenie romana si multi altii care doresc sa o obtina. In ciuda promisiunilor facute, in special in campaniile electorale, administratia de la Bucuresti nu a reusit sa ofere servicii consulare la un nivel ridicat pentru cei pe care-i numeste, de altfel, “fratii nostri de peste Prut”. Greselile comise de-a lungul anilor de personalul diplomatic de la Chisinau nu au facut decat sa alimenteze propaganda antiromaneasca a regimului din Moldova, desfasurata atat in plan extern, cat, mai ales, intern. Ultima gafa este cu atat mai grava cu cat, la sfarsitul acestei luni, vor avea loc alegeri anticipate in republica de peste Prut, iar comunistii dau semne ca vor sa se foloseasca de toate mijloacele pentru a castiga un nou mandat.
Reprezentanta diplomatica a Romaniei in Moldova (ambasada si consulatul) pare in acest moment incapabila sa se ridice la inaltimea misiunii care i-a fost incredintata.
Ultimul scandal in care a fost implicat un diplomat roman a dat o noua lovitura imaginii si asa destul de proaste pe care o aveau reprezentantii nostri in tara vecina.

Un comentariu:

  1. Ma numesc CONTE ADRIAN IONUT 23ani, sunt din romania, student la UTORD in anul de studiu 3.
    In 22.02.2010 la orele 00:59 am intalnit o fata pe nume BUGAN OLGA 18ani, din REPUBLICA MOLDOVA, CHISINAU, CIOCANA, pe un sait numit FACES.MD , eu avand un profil cu date false, poza nu era a mea,in fine…
    Timpu a trecut fulger, neam atasat unul de altul foarte repede, in data de 24.02.2010 Olga mia spus CA A FOST VIOLATA IN DATA DE 27.12.2009, nu pot sa va garantez ca a fost violata sau nu a fost violata, dar stiu sigur ca era dizvirginatala 18 ani.
    In data de 02.03.2010 miam facut pasaport, ca pe data de 05.03.2010 fiind si ziua mamei ei, Vera, ajungand in Chisinau mam intalnit cu Olga pentru prima data, nu va inchipuiti ce bucuroasa era, era un inger coborat din ceruri, neam hotarat sa mergem la un restaorant, in drum spre restaorant am trecut prin fata la MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE aici a avut loc PRIMUL MEU SARUT CU OLGA, am ajuns la restaorantul PLANETA, aici sau scurs primele mangaier, imbratisari, surasuri si sarutari.
    Seara am dormit la HOFFLUNG, la o matusa dea Olgai.
    Mentionez ca e prima fata cu care am facut multe in premiera, crezand ca e speciala, dar mam inselat.
    Pe data de 13.05.2010 iarasi am fost la Olga acasa si pentru prima data in viata mea am facut dragoste cu o fata, olga este PRIMA FAATA CU CARE AM FACUT DRAGOSTE SI MAM DEZVIRGINAT CU EA,tot odata e prima noapte in care am dormit impreuna, a fost o seara pe care nu o voi uita niciodata..
    15.07.2010 o alta data in care am fost la Olga acasa, petrecand clipe de dragoste minunate, seri dormite impreuna, dusuri facute impreuna, clipe de neuitat si in premiera pentru mie.
    In aceasta perioada am fost cu Olga sa se inscrie la universitatea de arte plastice, dupa care am mers impreuna cu mama ei si cu Olga la bunici in Foresti, distrandu-ne si petrecand clipe minunate cu olga.
    Dar timpul trece fulger si am ajuns in perioada in care Olga trebuia sa dea examenul de admitere la universitate, uitand simpulu lucru ca eu am sustinuto mereu asteptando la usa universitati cu mari emotii,
    Cum clipele frumoase nu dureaza mult, a trebuit sa plec iarasi acasa deoarece a venit surioara mea scumpa acasa.
    30.08.2010 e perioada in care aflu ca olga ma inseala, eu eram cu Bugan Petru la garaj ajutandul , si Olga dupa ce ce termina cursurile in loc sa vina la garaj sa ma vada ea prefera sa se intalneasca cu altul si sa vorbeasca la skype, nu ma deranja ca vorbea cu el si se intalnea, ci ma deranjat ca nu a venit nici macar sa ma vada si sa plece de aceea am hotarat sa ma despart de ea si pe data de 10.09.2010am plecat de la ea de acasa spunandui mamei ei ca OLGA A FOST VIOLATA, dupa care dupa o perioada iam spus si tatalui Olgai ceea ce mia spus mie candva, faptul ca a fost violata.
    Aceasta e o poveste de dragoste de 6 luni si 2 saptamani, o poveste foarte frumosa pentru mine cu multe lucruri pe care leam facut pentru prima data in viata me si toate astea le 23 de ani.
    Nu regret nimic ce am facut cu BUGAN OLGA, caci am facut DIN DRAGOSTE, nu regret ca iaim spus parintilor Olgai ca a fost violata, chear daca nui acevarat, doar Olga stie ce a fost pe 27.12.2009.
    Nu regret nimic ce am facut in viata aceasta nici macar ca public povestea mea pe net, vreau sa atrag atentia ca LA 18 ANI NU E BINE SA ADUCI BAIETI ACASA SA FACI DRAGOSTE CU EL SI SA IEI PASTILE SA NU RAMAI INSARCINATA ASA CUM A FACUT BUGAN OLGA.
    PENTRU A VIZIONA IMAGINI CU MINE SI BUGAN OLGA INTRATI PE: http://www.youtube.com/watch?v=lcud6Qs1Iwo o relatie stranie speciala olga & adrian101.wmv

    RăspundețiȘtergere

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.