Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

duminică, iulie 05, 2009

Manuela Arcuri: Am cinat de două ori cu Berlusconi. E un domn!


Atacat în aceste zile din toată părţile, Silvio Berlusconi are un aliat pe cinste, în persoana uneia dintre cele mai sexy femei din Italia. Frumoasa Manuela Arcuri sare în apărarea premierului ei şi susţine că tot ceea ce se scrie în presă despre aşa-zisele relaţii ale politicianului sunt minciuni.

Actriţa nu lasă loc de subtilităţi şi susţine, sus şi tare, că Berlusconi respectă sexul slab. „Mă deranjează să fiu văzută ca ţap ispăşitor. Ce mizerie! Sper să înceteze urgent acest atac. Vreau să vă spun că eu am fost acasă la el de câteva ori. Am fost invitată la cină şi, în afară de faptul că a fost foarte plăcut, a fost un gest de mare respect din partea unei persoane pe care, la rândul meul, o respect”, povesteşte Manuela într-un interviu acordat cotidianului Il Giornale.


Focoasa brunetă infirmă aşa-zisa relaţie dintre ea şi prim-ministru, catalogând totul ca o invenţie a presei: „La cină au participat mai mulţi oameni. S-a discutat, s-au spus bancuri, s-a cântat. A fost o seară foarte frumoasă şi placută, care pentru mine s-a terminat la miezul nopţii, când m-am dus acasă să dorm. Nu mi se pare corect să fiu acuzată pe nedrept. Ştiu, nu a fost un atac direct asupra mea, dar mă deranjează enorm să vad articole care se termină în coadă de peşte, cu «au participat mai multe vedete, printre care şi Manuela Arcuri». Apare doar numele meu. Nu e corect!”.



Italianca recunoaşte totuşi că „în afară de mine, nu erau alte vedete invitate”, dar susţine sus şi tare că „Să ştiţi, el s-a purtat cu mine ca un adevărat domn. Părerea mea modestă este că s-a întrecut măsura. Trebuie să îl lăsaţi în pace. Nu vă mai băgaţi în viaţa lui!”. Câtă agresivitate! Şi de ce?! Să fie oare de vină faptul că, oricât de obiectivă s-ar da, Manuela Arcuri lucrează la Canale 5, postul de televiziune al cărui pătron este Berlusconi!? Deh, o simplă coincidenţă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.