Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

marți, iunie 09, 2009

Monica Farro ne arată toate jucăriile. Într-un pictorial fierbinte!
















Deşi nu mai este de mult o fetiţă inocentă, Monica Farro nu s-a despărţit nici acum de păpuşile ei. Ba chiar are o colecţie pe cinste, pe care ne-o arătă într-un pictorial incendiar realizat pentru numărul din luna iunie al revistei Maxim, ediţia argentiniană.

Dintre toate - animăluţe, monştri, soldăţei, prinţese -, preferatul ei este Incredibilul Hulk. Nu de alta dar, după cum spune superba uruguayancă în interviul acordat publicaţiei citate, adoră forţa brută: „Ceea ce mă înfierbântă cel mai mult este să am relaţii sexuale violente. Îmi place să fiu dominată, să fiu trasă de păr, să mi se rupă hainele de pe mine şi să fiu lovită la fund. Însă trebuie să fie o palmă puternică, că altfel nu ar mai avea farmec”.

De ceva vreme, Monica are o problema. Şi asta tocmai din cauza sex-appealului ei. I se întâmplă să fie oprită pe stradă, noaptea, şi să fie întrebată ce tarif are. Există însă soluţie pentru orice: „Când mi se oferă bani pentru sex, îl chem imediat pe soţul meu şi rezolvă el problema. Fotbaliştii, de exemplu, plătesc cel mai bine. Însă nu vin ei la tine, ci trimit oameni să negocieze în numele lor. Oricum, eu nu am acceptat şi nu aş accepta niciodată aşa ceva”.

În final, splendida Farro aruncă o mică intimitate: „Eu, în pat, experimentez orice, dar chiar absolut orice. Însă doar cu soţul meu, pe care îl iubesc”. Ei, o adevărată „păpuşică” această Monica Farro, nu?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.