Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

marți, aprilie 14, 2009

Lara Bernasconi: „Am învăţat din nou să iubesc”



De 16 ani lucrează în industria modei. Mai întâi ca menechin, iar de ceva vreme ca designer vestimentar. Are o carieră de vis, dar fericirea i-a fost de multe ori umbrită de eşecuri sentimentale care mai de care mai dureroase. Acum, însă, la 30 de primăveri, Lara Bernasconi tocmai s-a logodit cu patronul unui restaurant de lux din Buenos Aires şi continuă să facă senzaţie în revistele destinate bărbaţilor.

Dimensiunile ei, aproape perfecte, 90-60-91, au ajutat-o mult. Ca şi înâlţimea de altfel. La cei 1.78 de metri ai ei, superba argentiniancă născută la data de 15 mai 1978 în capitala Ţării Tangoului vorbeşte despre cariera ei şi, în special, despre controversarul pictorial realizat pentru revista Gente. „Au fost cele mai riscante fotografii din viaţa mea. Când Gente mi-a propus să pozez goală în elicopter, m-am amuzat. A fost o şedinţă foto unică, poate chiar barbară, toată lumea a vorbit despre asta. Dar am acceptat, pentru că îmi place să pozez goală. Sunt foarte sigură de corpul meu”, spune Lara.


La doar 14 primăveri împlinite, frumoasa blondă urca pentru prima dată pe podium. La 18 ani, realiza cel dintâi pictorial. Iar acum, la 30, tocmai a debutat ca designer vestimentar. „Sunt o femeie de afaceri. Optimistă şi descurcăreaţă. Îmi place să trăiesc, să iubesc şi să fiu iubită şi fiecare zi încerc să mi-o fac mai bună decât precedenta”, se caracterizează sud-americanca.

Pe când era model, Lara a fost precum „albinuţa”. A zburat din floare în floare, până şi-a găsit liniştea sufletească în braţele unui jucător de polo din Statele Unite. Cu doar câteva săptămâni înainte de nuntă, Jeff Hall a rupt însă logodna. Acum, argentinianca iubeşte din nou. Iar prietenul ei, afaceristul Marcelo Fernandez Baron, a cerut-o deja de soţie. „Are 33 de ani şi este bărbatul perfect. Mai multe nu vreau să zic despre el, pentru că m-am învăţat minte de data trecută. Important este că am învăţat din nou să iubesc şi că vreau să mă mărit cu el şi să am mulţi copii”, a conchis Lara. Va deveni oare visul realitate de această dată?!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.