Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

luni, aprilie 06, 2009

Francesca Lukasik: „Sunt inteligentă, inteligentă şi inteligentă”




Are 22 de ani, dimensiunile 89-63-91 şi, ca semn particular, frumuseţea. În plus, are un trup atât de sexy încât revista Playboy, ediţia italiană, i-a dedicat numărul din luna aprilie.

Frumoasa „playmate” se numeşte Francesca Lukasik şi, uitându-ne pe fotografii, am putea crede că acolo este locul ei şi că a fost făcută pentru a poza în revistele destinate bărbaţilor. Ei bine, nu este chiar aşa. „Nu am mai pozat niciodată goală până acum. Este prima oară”, explică superba italiancă.


Cu toate acestea, modestia nu face parte din dicţionarul frumoasei născute în Padova. Ar fi culmea să fie aşa, ce-i drept! Întrebată cum s-ar caracteriza, în trei cuvinte, Francesca răspunde, sec: „Sunt inteligentă, inteligentă şi inteligentă”, detaliind apoi: „De fiecare dată, m-am gândit cu foarte multă ateţie asupra fiecărui lucru pe care l-am făcut până acum”.

Iar decizia de a apărea în revista iepuraşului cu papion este una extrem de înţeleaptă. Născută din tată ceh şi mamă italiană, bruneta susţine că „pentru mine, Playboy reprezintă un pas esenţial în cariera mea de model, un pas pe care trebuia să îl fac şi unul care mă premiază pentru toate sacrificiile pe care le-am făcut şi pentru toate castingurile obositoare la care am participat. Notorietatea şi seriozitatea acestei reviste, precum şi profesionalismul oamenilor de acolo, m-au determinat să nu am nicio problemă în a poza fără haine. Nicio ruşine”.

În viaţa de zi cu zi, Francesca se consideră o femeie obişnuită, practică schiul şi iubeşte foarte mult animalele. Are o vulpe şi un labrador. Nu are un iubit, dar posedă o filosofie impresionantă de viaţă: „Mai bine un ou azi decât o găină mâine”. Ei bine, din câte se pare, oul ei tocmai s-a transformat în puişor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.