Irina Voronina

Natalie Weber

Nina Mercedez

Mariann Fogarassy

Belen Lavallen

Dallys Ferreira

Denise Milani

Alise Gherghel

Alise Gherghel
Alice Gherghel din Piatra Neamt , da o stie foarte multa lume pentru ca era cunoscuta ca o pitzipoanca wannabe in oras

Justine Fuster

Lucia Tovar

Luciana Salazar

marți, martie 31, 2009

Cosmina Păsărin: Nu am nevoie de bărbaţi, am motocicletă



Nu este uşor să te desparţi de sufletul pereche. Şi asta cu doar câteva luni înaintea nunţii. Evident, apar schimbările. În felul de a fi, de a gândi şi, nu în cele din urmă, de a simţi.

După despărţirea de DJ Pagal, Cosmina Părăsin a devenit o cu totul altă femeie. Nu mai este demult acea fată care făcea furori la emisiunea „Vara Ispitelor” şi, imediat, în paginile Playboy. Acum, bruneta susţine că nu este implicată în nicio relaţie şi că, la o adică, nici nu are nevoie de bărbaţi.

Recent, în presă au apărut mai multe zvonuri despre o presupusă idilă cu Raku, unul dintre componenţii trupei Zale. Cosmina infirmă însă tot, explicând în paginile ziarului Ring: „N-am nicio treabă cu el, nu suntem împreună. Suntem doar foarte buni prieteni şi colegi la «happyfish.ro». E un om foarte mişto. Eu sunt singură în continuare şi îmi e foarte bine aşa”.

Fostul „iepuraş” şi-a găsit de ceva vreme un nou hobby, unul care îl poate substitui într-o oarecare măsură pe cel vechi: „M-am plimbat cu motocicleta şi e adrenalină la maxim. Nu-mi place să conduc maşina, am nişte experienţe urâte, de aceea merg cu taxiul”. În plus, Cosmina a ţinut să vorbească despre greutatea ei. Este slabă, dar nu consideră asta a fi deloc o problemă. Se simte foarte bine în pielea ei.

„Acum am 53 de kilograme, dar am 27 de ani. Înainte, pe la 18 ani, cântăream vreo 59 de kilograme. Nu mi se pare că sunt slabă, e normal să arăt aşa din cauza vârstei. N-am cu cine să semăn grasă! La mine în familie, toată lumea e slabă”, a conchis vedeta.

Un comentariu:

Bine ati venit! StireaPress

Copyright © 2009 Ovidiu. Toate drepturile rezervate.
Continutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996. Folosirea continutului ori a unor parti din acesta fara instiintarea respectiv aprobarea proprietarului acestui site se pedepseste conform legilor in vigoare.